15 Ağustos 2007 Çarşamba

Kurtlar Vadisi Pusu 7. Bolum Replikleri

Kurtlar Vadisi Pusu 7. Bolum Replikleri


Ömer Baba: Tanışıyor muyuz evladım?
Yalçın Bulut: Evladınızla Tanışıyoruz.
Ömer Baba: Ne güzel.
Yalçın Bulut: Evladınızla ilgili bazı sıkıntılarımız var sizinle konuşmak istiyorum.
Ömer Baba: Ben onun işlerine karışmam.
Yalçın Bulut: Camiden çıkınca bana misafir olursanız sevinirim. Siz yine karışmayın biz oğlunuzla hallederiz.
Ömer Baba: Misafirlik mi mecburiyet mi?
Yalçın Bulut: Allah'ın evinde tatsızlık çıkmasın diyorsanız misafirlik.
Koruma 1: Bunlar kim?
Koruma 2: Dikkat edelim.
Koruma 3: Birader silahlık birşey yok.
Ömer Baba: Çocuklara birşey yapmayacaksınız değil mi?
Yalçın Bulut: Yapacak olsak yapardık. Buyrun gidelim.
Koruma 2: Baba!
Ömer Baba: Evladım, siz eve geçin ben geleceğim.
Yalçın Bulut: Muhterem bir adamsın rahat ol canını yakmayacağım.
Ömer Baba: Rahatım evladım. Benim yüzümden kimsenin canını yakma. Ben çok rahatım.
Koruma 3: Silah. Arabanın anahtarını ver. Patronunuza söyleyin, babasına zarar gelmesini istemiyorsa akıllı dursun.
Koruma 1: Ne yapacağız?
Koruma 2: Yapacak birşey yok, bittik!
Memati: Alo. Ne demek lan Ömer babayı aldılar!
Memati: Usta,
Polat: Kime ne oldu Memati?
Memati: Ömer baba. Yalçın Bulut Ömer Babayı almış.
Polat: Ne almış? Nasıl almış? Nerden almış Memati?
Memati: Camiden usta.
Yalçın Bulut: Sıkı evlat yetiştirmişsiniz.
Ömer Baba: Bize iyi gelen demek size sıkı geliyor evladım.
Yalçın Bulut: Biraz öyle.
Yalçın Bulut: Senin gibi bir adamın oğlu nerden girmiş bu pis işlere anlamadım ya...
Ömer Baba: Bize temiz gelen demek size pis geliyor evladım.
Yalçın Bulut: Benim dedemde hocaydı.
Ömer Baba: Ne öğretirdi.
Yalçın Bulut: Bilmem ben yetişmedim o zamanlara, o yüzden bildiğim tek namaz cenaze namazı.
Ömer Baba: Seninde namazını inşallah kılan olur.
Yalçın Bulut: Dua mı ettin beddua mı anlayamadım muhterem.
Ömer Baba: Bize göre dua sana göre beddua.
Yalçın Bulut: Oğlunla konuşulmuyor diye seni aldık ama, seninlede hiç konuşulmuyor muhterem.
Polat: Nasıl yaparsın bunu Bulut! Nasıl yaparsın! Bas Pürmüz Bas!!!
Koruma 2: Abi Ömer Baba bizi içeriye almadı. Adamlar birden çöktüler buraya. Sonra bir baktık ki camiden Yalçın Bulutla beraber çıkıyor.
Memati: Elin armut mu topluyordu da herife sıkmadın!?
Koruma 2: Abi yanında Ömer baba vardı.
Memati: Doğru ya bu angutlukla onu vururdun sen! Yıkılın lan karşımdan! Rezil herifler!..
Abdülhey: Neydi arabanın cinsi, plakası?
Koruma 1: Abi yazdım.
Memati: Bizde abinin yanına gidelim Abdülhey.
Polat: Annem nerede?
Koruma 4: İçeride efendim.
Nazife Anne: Oğlum haber verseydin birşeyler hazırlardım!
Polat: Anne,
Nazife Anne: Baban ne dediysem dinlemedi, camiye gitti. Ama neredeyse gelir.
Polat: Anne,
Nazife Anne: Ne oldu?
Polat: Babam...
Nazife Anne: Bana kötü birşey söyleme oğlum dayanmaz yüreğim!
Polat: Yok kötü birşey yok anne. Sadece bana ulaşmak için alıkoydular.
Nazife Anne: Ömerime birşey yapmasınlar birşey yapmasınlar!
Polat: Yapamazlar! Kimse babama kötü birşey yapamaz! Hiç buna izin verir miyim anne? Söz...
Yalçın Bulut: Plâkayı değiştirmeyi unutmayın.
nazife anne - ne zaman çıkacaksın oğlum bu işlerden
polat - özür dilerim anne, özür dilerim.En son istediğim şey benim yüzümden zarar görmeniz.
nazife anne - ya biz, bizim en son istediğimiz ne ! kendi kendine verdiğin zarar, sen ordan oraya çırpınıp durdukça biz uyuyabiliryo muyuz zannediyorsun?
polat - ne yapim anne?
nazife anne - bırak. Bırak evladım, sen mi düzelteceksin herşeyi
polat - kim düzeltecek anne ?
nazife anne - çocukların.Evlen, çocuk sahibi ol ki birşeyleri düzeltmek için çaban var diyeyim.Yoksa bir başına ordan oraya sen de, seni seven herkes de bu rüzgara savrulup gidiyor.
polat - inan anne her seferinde diyorum ki 'bu kez son', şimdi sana desem ki 'babamı kurtaralım bu kez son' , sonra birşey oluyor, birinin başına bir iş geliyor kafamı çevirip gidemiyorum.Ben sana burda söz versem, desem ki 'anne söz.bundan sonra kıyamet kopsa umrumda değil, memleket batsa kafamı çevirip,yürüyüp gidicem' ne dersin bana !
nazife anne - ben anneyim, sen de oğlumsun.Ne yaparsan yap birşey diyemem.Ama sende bana inan ki bu yaşadığın hayat, hayat değil. Bizi bu sarayın, bu kalenin içine koydun.Başımıza en seçme muhafızlardan diktin bak babacığın yanımızda yok.Zırhların içinde geziyorsun.Zırhların içinde kader gezer yavrum, insan değil !
memati: Bu seferlik kalkmana gerek yok bedri
Memati : abi kötü bi haberim var
Polat: noldu
Memati: abi Ömer babayı bulut almıs
Polat : nası almıs
Memati: camiden abi
ömer baba: Evladım, kulun bir hesabı varsa,allahın da bir hesabı var...

hazerbeyoğlu: ben delikanlı adamı severim...

bulut: bişeyler yermiyiz?...
ömer baba: yersiniz neden yemiyesiniz...

bulut:senin gibi muhteremin oğlu bu pis işlere nerden girdi?...
ömer:bize temiz gelen size pis geliyo demekki evladım...

polat:eceli gelen it cami duvarına işedi...
Memati : KabakuLaktan Varmi Bi Haber?
Davut : O Zaman BuLuta ULas,BabasiyLa Ugrasmasin,OgLunu Yok Etsin
Kudret : DeLi DegiL Fikret,DeLi-KanLi

Acayip GüzeL repLikLer Vardi Bu BöLümde
nazife ana:nooldu..
polat:babam
nazife ana:yoo..bana kötü bir şey söyleme oğlum...dayanmaz yüreğim...yoo..



halo:la yiyenim anlatta seninde benimde şişim insin.
Yalcin Bulut: "Birseyler yermiyiz"
Ömer Baba : "Yersiniz tabi, niye yemiyesinz ki" cok güldüm yaw

(Polatin Istihbaratcisi) : "Tansiyon indirmek icin, seni beni Haloyu feda ettiler"
Halo : " Yine mi 4 duvar"

"Ibrahim iyilesene kadar ayaga kalkma, intahap kapar"


Memati :"Sana demedim mi abi cikarsa haber ver diye?"
Pürbüz: "Abi apartopar cikdi"
Pürbüz: "Abi emretdi kimse takip etmiyecek diye"
Memati:"Onu sana dedi bana demedi"
Kurtlar Vadisi Pusu 7. Bolum Replikleri
Bulut: Senin gibi muhterem bi adamın oğlu nasıl böyle pis işleri bulaşmış hayret
Ömer Baba:Bize Temiz gelen size göre pis
Bulut:Benim dedemde hafızdı
Ömer Baba: Peki ne öğretirdi
Bulut:Bilmem o yüzden tek bildigim namaz cenaze namazıdır.
Ömer baba:Senin namazınıda kılan olur evladım
Bulut:duamı ediyosun bedduamı muhterem
Ömer baba:Bana göre dua size göre beddua

Yıldız:Aynı şeyi bende size söylemiştim şimdi ben konuyla ilgileneceğim desem...
Tuncay:Bu olay zincirleme kaza gibi uzar gider Davut Tataroğlunun kaybedecek çok şeyi var ama Polat Alemdar'ın Bulut'un elindekinden başka kaybedecek hiçbirşeyi yok

Fikret:Abi bu adam deli sağı solu belli olmuyo
Kudret: Deli degil DELİKANLı ve ben delikanlı adamı severim
Kurtlar Vadisi Pusu 7. Bolum Replikleri

memati :usta
polat : kime ne oldu memati
memati : omer baba
yalçın bulut: ben sadece cenaze namazını bilirim
ömer baba : inşallah seninde bir gün cenaze namazını kılarlar
memati:usta
polat:kime ne oldu memati
memati:ömer baba
nazife ana:ne oldu
polat:babam
nazife ana:bana kötü birşey söyleme oğlum dayanmaz yüreğim
ömer baba:evladım kulun bir hesabı varsa Allah'ında bir hesabı var
 
eXTReMe Tracker

- Pusat Dizisi - Pusat Dizisi yeni bolum -