15 Ağustos 2007 Çarşamba

Kurtlar Vadisi Pusu 5. Bolum Replikleri

Kurtlar Vadisi Pusu 5. Bolum Replikleri

Kurtlar Vadisi Pusu 5. Bölüm Replikleri

polat : yılanın başını kucukken ezmek lazım

bulut : sen yagmur ol ben bulut elbet buluşuruz polat alemdar

Yalçın Bulut: Bugün onun raconu çizildi Bedri merak etme sen.

Polat Alemdar: Yılanın başını küçükken ezmek lazım...

Julide Toros: Polat Alemdar yakışıklı, güçlü, ama adamın gücü bir yere kadar...

Ahu Toros: Daha hiç birşey belli değil...

Yalçın Bulut: Ne demek lan Fuat Bey yok!

Yalçın Yıldız: Bu yaptığınız şey son derece yanlış ve bedeli ağır Tuncay Bey. Evine girip alıkoyduğunuz adam Davut Tataroğlu'nun varisi...

Fuat Tataroğlu: Söyleyecek birşeyim yok neyi kaydedeceksiniz?

Fuat Tataroğlu: A! Aaaa!!

Yalçın Bulut: Sen yağmur ol ben bulut, elbet buluşuruz Polat Alemdar...

Polat: Halo!..

Halo: Hakkını helal et Canpolat!

fuat tatar : söyleyecek bişeyim yok neyi kaydedeceksiniz

POLAT:halonun dökülen her damla kanı için onları kana bulicam!!

FUAT:şehrin göbeğinde bana saldıracak kadar çıldırmış olamazlar
BULUT:şehrin göbeğinde burnunu kırmadılarmı??

ABDÜLHEY:erhan ağırlık dedektörü dediğin kiloya göre hareket ediyo senin ağırlığında kedi varmı

FUAT:nereye gidiyoruz?
MEMATİ:yemeye,masa ayırttım iki kişilik

POLAT:davut tataroğlunun canı hiç acımadı.Canının acımamasının nedeni bugüne kadar beni tanımamasıdır!!...

POLAT:ben polat alemdar ailemden akıttığınız her damla kan için kanınız akıcak.Halo ölürse adamınızın ölüsünü getiririm.Halo ölürse Fuatta her gün ölüp ölüp dirilicek!!!

Yıldız:Naptın Rıza işini?

Yalçın:Uğurladım..

Yıldız:O işten bize pislik bulaşırsa sorumlusu sen olursun.Ona göre bulut.

Yalçın:Sen ihaledeki pisliğini temizle.Benim işime karışma.

Yıldız:O ihaleye girmeleri senin hatandı.

Yalçın:Akşam gidip adamla konuştun.Uzlaşsaydın.Akıllı ol deseydin.Akıllı ol yoksa canını yakarım deseydin.

Yıldız:Senin adamın konuşmasa diyecektim.

Yalçın:Benim adamımın pisliğini ben temizledim.Hadi seni görelim.Polatın adamını indirdim.Git uzlaş bakalım.

Yıldız:Çok büyük hata

Yalçın:Hata ihanet olmadığı sürece bence bir problem yok.

Polat: Fuat'in evinin guvenligi ile ilgili herşeyi bilmek istiyorum. Bu akşam, o adam ordan alinacak.
Hüseyin: Cok sIkI güvenlik var,elektirikli tel örgüden tutunda agirlik sensiyiyonuna kadar herşey düşünülmüş. Ev adeta fiziksek ve elektronik anlamda Kale gibi.
Memati: Feth edilmeyek Kale yoktur.
Hakan: Zaman alir.
Polat: Zamanimiz var, Akşam dedim ...
Erhan: Abi adami niye aliyoruz, niye adamin kafasina sIkmIyoruz?
Abdülhey: Elini Kolunu sallayarak Fuat Tamer Tataroglunun evine giremessin, hadi girdin cikamassin, hadi ciktin sIkamassIn, hadi sIktIn birdaha Türkiyede yaşayamassin ...
Memati: Bana Devlet mantigi ile konuşma Abdülhey, Bu Ülkede Başbakan vuran dişarda geziyor ...
Hüseyin: Tek bir iz birakmadan iceri girip, iz birakmadan adami alip dişari cikmassak işimiz zor ...
Hakan: iki silah sesine bütün Jandarma, Emniyet oraya yigilir ...
Erhan: Devlet Refleksi yine olmazlari söylüyor. Beyler; Halo Dayi Ölüyor!
Polat: saat dokuza kadar eve girmenin bir yolunu bulun, girdiniz girdiniz, yoksa gerisi umrumda degil, BIZZAT SIKA SIKA GIRERIM ...

***

Erhan: Bu Duvar dibinde hicmi kedi kôpek gezmiyorda alarm calmiyor?
Abdülhey: Erhan; agirlik dedöktörü dedigin kiloya göre ayarlanir, senin kilonda kedi varmi ...
Memati: Dişardan kessek ya elektirigi, bir trafoluk işi var.
Abdülhey: Abi jenarötör vardir ...
Memati: Peki bu Senin Ekip iceri girince adami cikartsaya kafasina dayayip ...
Abdülhey: Abi pavyondan karimi cikartiyorlar ...
Memati: Tamam Abdülhey tamam, verme belime negatifi ...
Nevzat: Erhan; bu tellerde elektirik yoktur, gidip şu odunu atayim, gör hic birşey olmayacak, Milleti kandiriyorlar ...
Erhan: Nevzat haklisin, Senin gibi odunlari carpmaz, hadi git bir tutta görüyüm o telleri ...

***

Polat: Evde iz birakmayin Abdülhey
Abdülhey: Kizlar ne olacak
Polat: Erhan Halleder o işi
Erhan:

***

Polat: Bu saatten sonra sadece ben konuşacagim, Benimle uzlaşmaya geldiniz, tehtitle, şantajla devam ettiniz, bunlarda yermiyormuş gibi, Ailemden Birine Kiydiniz; Silah sıktınız, Kan akittiniz!
Fuat: Ilk Kani Sen akittin, burnumu kirdin.
Memati: Kes Lan
Polat: Bu kaseti Davut Tatarogluna götüreceksin, ona diyeceksinki; o Benim Canimi acitti, bende onun canini acitacagim, Davut Tataroglunun ömründe cani acimamiştir, caninin acimamasinin nedeni bu güne kadar Beni tanimamaidir ...
Fuat: aahh ahhh
Polat: BEN POLAT ALEMDAR, AILEMDEN AKITTIGINIZ HER DAMLA KAN ICIN KANINIZ AKICAK, HALO ÖLÜRSE ADAMINIZIN ÖLÜSÜNÜ TESLIM EDERIM, HALO KURTULANA KADAR FUAT'TA HERGÜN ÖLÜP ÖLÜP DIRILECEK.

Jülide Toros: Anlatmayacakmısın neden canının sıkıldığını?

Ahu Toros: Üzülüyorum bu işlere.

Jülide Toros: İhaleyi bize yedirmeyecekleri belliydi Ahu.

Ahu Toros: Daha hiçbir şey belli değil.

Jülide Toros: Ben seni anlıyorum, Polat Alemdar yakışıklı, güçlü, belli ki beğeniyorsun. Ama adamın gücü bir yere kadar.

Ahu Toros: Bir dakka bir dakka. Beğendiğimi nerden çıkardın?

Jülide Toros: Ne yani beğenmiyor musun?

Ahu Toros: Yaptığım işle, verdiğim kararla beğenip beğenmememin bir alakası yok Jülide.

Jülide Toros: Ben özel olarak soruyorum.

Ahu Toros: Sen ne zamandan beridir benim özel hayatımla ilgileniyorsun?

Jülide Toros:Sadece ben değil herkes ilgileniyor. Gençsin, güzelsin, bekarsın muhakkak seni gözüne kestirenler olacak. Ama benim için senin mutluluğun önemli. Polat Alemdar sana uygun biri değil.

Ahu Toros: Kimmiş uygun olanlar?

Jülide Toros:Zafer Sasonlu Karacadağlıların veliahtı bekar, Kabil Kaçgar bekar, Fuat Tamer Tataroğlu'nun karısından boşanacağını herkes biliyor.

Ahu Toros: Benim hayatım bu adamlara kapalı.

Jülide Toros: Ya maçolara?

Ahu Toros: Göründüğünden çok daha kibar birisi. Ama maçodan kastın adam gibi adamlıksa, evet beğeniyorum.

Memati: Usta kimi indirecegiz?
Polat: Yilanin basini kücükken ezmek lazim. Fuati alacagiz.
Erhan: Abdüllhey ama agirima gidiyor
Memati: Önce herkes bir kendine gelsin. Abi hepimizi helallestirir.
 
eXTReMe Tracker

- Pusat Dizisi - Pusat Dizisi yeni bolum -