15 Ağustos 2007 Çarşamba

Kurtlar Vadisi Pusu 2. Bölüm Replikleri

Kurtlar Vadisi Pusu 2. Bölüm Replikleri

Kurtlar Vadisi Pusu 2. Bölüm Replikleri

avukat : benimde kim olduğumu biliyosanız başınız belada demekitir
polat : senmi benim başımı belaya sokucaksın
ahmet sayman : size nasıl yardımcı olabiliriz.
memati : olursunuz canım niye olmayasınız
ahmer sayman : hanginiz polat beyin finanscısı
güllü : benim kartvizitimi vereyim
memati : eee yicem kartvizitinizi
bu toros holdingin kağıtları mı ne toplamışsın onları bize devredeceksin
ahmet sayman : ben toplamadım
memati : yalan konuşacaksak başka türlü konuşalım

abdülhey : nerden girdik bu işlere
memati : yeter sende abdülhey verdin negatifliğinide sırtıma sırtıma
memati:bu erhanın hayvani cesareti medeniyete meydan okuyo
abdülhey:yapacak bişey yok kızlar seviyo sende bende iş yok
güllü : polat alemdarın paraları dersiniz.....
Halo:İlk önce içeri hademe olarak girelim ağar ağar yükseliriz...
polat : tetıkcının yasaması artık farz oldu..

halo :burasıda ceza evidir ha deyince ulaşamıyorsunki istedıgın yere..

polat :artık bu işi araştırdıgımızı ogrendıler sorun biz onların kim oldugunu bilmiyoruz onlar tetikte biz pusudayız

sinyal kayboldu
ne sinyali benim adamlarım kayboldu
-o bomba

-ne bombası polat abi arıyor
abdulhey : abi bi 100 milyon bahşiş verirsin artık

memati : neee one ole emeklı maası gibi


polat: buyrun ahu hanım

ahu: telefonumu nerden biliyosnz

polat: telefonunuzdan çok arıycagnızı biliyodum

Memati : Bizde kiravatli görduk, Adam zanettik
Ömer Baba : o zaman ben sitem edeyim
Nazife Anne : yoo hic kusura bakma bey, buna hic müsade etmem, "Ana yüregi"
Ömer Baba : Babalarin yüregi "yokmu"..?
Halo:Sen bu işe nasıl girdin?
Hacker:Fazla meraktan............
erhan: ben ceset demeseydim çıkıyoduk aferin eren
Eren: Dayı kızı nerden tanıyacan?
Halo:Ben malımı tanımazmıyım.
POLAT: artık bizim bu işte olduğumuzu biliyolar.Sorun; biz onların kim olduğunu bilmiyoruz onlar tetikte biz pusudayız...
(ahunun avukatlarıydı galiba onları zorla polatın mekanına getirmişlerdide orda adamın dediğine koptumm):sebebi ziyaretimizi öğrenebilirmiyim
MEMATİ:bu güllüdeki hayvani cesaret bütün medeniyet kanunlarına karşı geliyo
ABDÜLHEY:sende bende yok bu cesaret bütün kızlar ona hasta naparsın(erhandan bahsediyolar)
 
eXTReMe Tracker

- Pusat Dizisi - Pusat Dizisi yeni bolum -